Blog 9: Koh Chang

25 augustus 2018 - Krong Bavet, Cambodja

We kwamen savonds laat aan in Koh Chang na een iets langer durende reis dan geplanned. Gelukkig was het resort waarin we vervleven prachtig met een mooi zwembad dat direct aan het srand lag. De volgende dag hebben we het relatief rustig gehouden en zijn we vooral gaan zwemmen en snorkelen en zijn we naar het eiland tegenover het hotel gekajakket. De dag daarna heeft een gids ons met een speedboot naar drie prachtige eilanden gevaren waar we op de parelwitte stranden onze zelfgeplukte kokosnoten aten. Weer hebben we prachtig gesnorkeld en gepicknicket op één van de eilanden. We hebben op onze laatste dag in Koh Chang een jungletocht gemaakt waar we vier uur lang door een parcour van overwoekerde paden en omgevallen bomen moesten hiken om vervolgens aan te komen bij een prachtige waterval. Toen we terugkwamen van deze survivaltocht zijn we snel in het zwembad gesprongen om even af te koelen. Daarna hebben we nog lekker wat gegeten en zijn we vertrokken naar Bangkok.

~Maartje

1. Carla Stroecken:
    25 augustus 2018
    Mmmmmm, klinkt heerlijk! En nu genieten van de laatste etappe. Wat een prachtige reis. Veel plezier verder en een goede terugvlucht. Liefs van Carla
  2. Jan Breed:
    25 augustus 2018
    Jullie hebben veel leuke dingen gedaan en bijzondere plaatsen gezien. Wat jullie vertelden en met foto’s hebben laten zien, inspireert om daar ook naar toe te gaan. Geniet van jullie laatste vakantiedagen en een goede reis terug.
    Liefs, Jan
  3. Oma:
    25 augustus 2018
    Ik heb genoten van Julie mooie verhalen en prachtige foto’s.
    Morgen zijn Julie weer thuis en kunnen jullie genieten van veel mooie herinneringen.. Liefs oma
  4. Opa:
    25 augustus 2018
    Na al deze avonturen zijn jullie volgens mij aan vakantie toe.