Blog 5: opweg naar Hue

7 augustus 2018 - Đắk Ya, Vietnam

We werden vanochtend om half 6 wakker om de zonsopgang te bekijken in Halong Bay, het pakte iets anders uit omdat het licht bewolkt was maar het was nogsteeds prachtig. Na een lekker ontbijtje zijn we opweg gegaan naar één van de vele watergrotten in Halong Bay. De felle zon maakte de flinke wandeltocht wel wat vermoeiender maar het was het helemaal waard. We liepen over de glibberige verlichte paadjes door de enorme watergrotten. Daarna zijn we terug gegaan naar de boot waar we een beetje konden ontspannen en lunchen. De boot begon terug te varen naar land waarna we in het busje stapten terug naar Hanoi airport. Op de terugweg zijn we meerdere malen gestopt bij een parelkwekerij, een pottenbakker en nog een paar andere plekjes. En nu zitten we op het vliegveld te wachten tot we naar Hue kunnen vertrekken.

~Maartje

1. Uma:
    7 augustus 2018
    ik kan me voorstellen dat je de baai magisch vindt!
    Wat een leuke dag hebben jullie verder gehad. Als het goed is gaan jullie nu per trein naar de volgende stad. Ben benieuwd naar de trein ervaring.
  2. Emma!!!:
    8 augustus 2018
    Het ziet er echt prachtig uit. Ik ben jaloers op wat voor geweldige dingen jullie zien. Veel plezier in Hue!
  3. Oma:
    8 augustus 2018
    Wat een boel parels en dan al die verschillende kleuren. Prachtig! Lijkt me heerlijk om zo'n boottocht te maken. Ik hoop dat jullie ook even goed kunnen uitrusten voordat jullie voordat jullie Hue gaan verkennen. Ga maar lekker genieten.
  4. Georgette:
    8 augustus 2018
    Mooie foto’s. Kanovaren en genieten van de prachtige omgeving. Heb je ook pareltjes gekocht?
    ✈️
    Veel plezier in Hue.😎